لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ویدال تفاوت ایجاد می کند ; به ترکیه می رویم تا پیـروز شویم

ویدال تفاوت ایجاد می کند ; به ترکیه می رویم تا پیـروز شویم

آنتونیو کونته سرمربی تیم یوونتوس پس از پیروزی مقابل کپنهاگن دانمارک در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از حساسیت بالای دیدار بعدی مقابل گالا خبر داد.

" شاید تنها ما امروز حسرت امتیازات از دست رفته را بخوریم . این کار ما را کمی پیچیده کرد . اما به عنوان اولین پیروزی بسیار خوشحالم . ما امشب بازی خوبی را انجام دادیم و موفق هم بودیم "

" ما در این بازی تنها یک گل خوردیم و این خود خوب است . باید بیشتر از این تلاش کنیم و بهتر باشیم . ما در یک فضای دوستانه م صمیمی قرار داریم . همه بازیکنان برای یووه تلاش می کنند "

" ما مطمئنا برای پیروزی به ترکیه می رویم . چیزی که در وجود همه بازیکنان یوونتوس است . ما به فکر انجام بازی برتر و موفقیت نهایی در ترکیه هستیم "

" نتایج هنوز نشان دهنده خوب بودن گالا و کپنهاگن است . آن ها تیم های خوبی هستند اما ما در حال بهتر شدن هستیم . شکافتن اتفاقات گذشته چیزی را درست نمی کند و این تنها می تواند در تمرینات و آموزش بازیکنان گره گشا باشد . چیزی که مشخص است اجازه داشتن ما برای ادامه تلاش برای لیگ قهرمانان است "

" اتفاق خاصی در فلورانس رخ داد . شاید علت آن کمی غرور زیاد و خستگی بود . ما دوباره راه را در پیش گرفتیم و ادامه دادیم . در ایتالیا بازی های زیادی را بردیم و 1 شکست داریم . در 7 بازی خارج از خانه در ایتالیا 5 برد و 1 مساوی و تنها 1 شکست داریم . این نشان می دهد که ما روند مثبتی داشتیم "

" من بازیکنان بزرگ و با تعصبی دارم و به خوبی می دانند که در هر زمان چه کاری را انجام دهند . این بازیکنان در طول 2 سال بارها خود را به همه ثابت کرده اند "

" در بازی بعدی همه چیز در دست خودمان است . تاکید می کنم که برای برد به ترکیه می رویم و می خواهیم که به مرحله بعد صعود کنیم "

" ما می دانیم که بازی با گالا اصلا آسان نیست و همه باید متحد و یکپارچه برای صعود تلاش کنیم . مهم ترین چیز در آن بازی داشتن اعتماد به نفس و تمرکز است "

" در این بازی از کناره ها حمله های زیادی داشتیم . اما به فضاسازی در عمق و در عین حال بستن فضاهای نفوذی در مقابل حریف توجه کردیم . اینکه بگویید 3-3-4 در مقابل 2-5-3 ترکیب هجومی تری برای ما است درست نیست . ما با همین ترکیب هم گل های زیادی زدیم . در بازی با لیوورنو ما با 2-5-3 به میدان رفتیم اما 2 گل زدیم و موقعیت های زیادی را خلق کردیم "

" ویدال بازیکنی است که در بازی های حساس و مهم این چنینی برای ما تفاوت را رقم می زند . این یوونتوس وابسته به هیچ بازیکنی نیست و همه برای ما مهم هستند . اما همه شما شاهد کارهای بزرگ ویدال و پیرلو برای یووه هستید "

" از الان ما باید به لیگ بازگردیم و به اودینزه فکر کنیم . در لیگ پس از چند هفته صدر نشین هستیم و می خواهیم به خوبی ادامه دهیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: